Skąd ta fascynacja?

Po raz pierwszy zetknęłam się z książkami Anny Ciesielskiej w domu u teściowej dwa lata temu. Książki te pojawiły się jako alternatywa do leczenia wirusowego zapalenia wątroby typu C siostry mojego męża.
Przejrzałam je uważnie zwracając uwagę głównie na zagadnienia dotyczące moich schorzeń. Książki wydały mi się interesujące i tyle.
Później kilkakrotnie sięgałam do nich bo wydawały mi się inne a właściwie dlatego, że nic z nich nie rozumiałam. Jak już chciałam zastosować zalecenia dotyczące łuszczycy to właściwie niewiele jest tam zaleceń.
Anna Ciesielska właściwie na wszystko stawia jedną receptę: UNIKAJ ZIMNEGO, SUROWEGO I KWAŚNEGO. To taka mantra pojawiająca się w jej książkach.
Zupełnie na poważnie zaczęłam wczytywać się w książki poświęcone medycynie chińskiej a właściwie pięciu przemianom 2 miesiące temu. Mój synek w listopadzie najpierw złapał 3-cie zapalenie oskrzeli na przełomie roku a potem nie chciały opuścić go infekcje z noska. Zmieniłam mu pożywienie zgodnie z zaleceniami na ciepłe i DZIAŁA!
Ja stosuję mieszankę na łuszczycę z miernym efektem ale moja choroba ma 15 lat więc i na efekty muszę poczekać dłużej.
Stronę tę postanowiłam poprowadzić po to żeby podsumować sobie wiedzę zebraną w literaturze, którą czytam. Chcę ją prowadzić w prostym i zrozumiałym języku ponieważ filozofia 5-ciu przemian jest bardzo rozbudowana.
Znajdą się tu: porady dotyczące schorzeń mojej rodziny, literatura, słownik, sprawdzone przepisy i kilka innych pozycji.
Zapraszam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz