Sok z trawy pszenicznej

Na początku odsyłam do zapoznania się z wątkiem dotyczącym trawy pszenicznej


Właściwości i dawkowanie soku z trawy pszenicznej:
  • bardzo skoncentrowany,
  • już 30 gr ma właściwości lecznicze,
  • nie powinno się jednorazowo stosować więcej niż 60 gr bo taka dawka wcale nie sprawi, że kuracja będzie skuteczniejsza,
  • jak w przypadku każdego posiłku czy napoju sok należy przed połknięciem bardzo dobrze wymieszać ze śliną,
  • sok należy wypić tuz po wyciśnięciu ponieważ chlorofil utlenia się bardzo szybko.
Kto powinien pić sok z trawy pszenicznej:
  • osoby ze skłonnością do przejadania się - bezpośrednio przed posiłkiem
  • osoby z przerostem drożdżowców - j.w. (w tym przypadku tabletki są skuteczniejsze niż sok)
  • zapobiegawczo - godzinę przed posiłkiem na pusty żołądek
Ja piję sok z trawy pszenicznej na pusty żołądek codziennie rano. Bardzo mi smakuje. Używam mniejszych dawek trawy. Garść ściętej i umytej trawy mieszam z 1/2 wody w temperaturze pokojowej lub rejuvelacu, mielę w blenderze, przeciskam przez sitko, wyrzucam pozostałości trawy i od razu wypijam. Sok jest naturalnie słodki.
Trawę wyhodowałam sama. Zachęcam do zapoznania się z wątkiem poświęconym hodowli trawy.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się i zainwestowałam nawet kupę pieniędzy w ową wyciskarkę ale...
    1. nie potrafię wyhodować sama trawy w domu a ogródka nie mam (zawsze pojawia się pleśń i zawsze jest jej mało)
    2. zaopatrzyłam się w suszoną ale podobnie jak suszonej stewii nie mogę używać bo w momencie otwierania słoika strasznie kicham i w ogóle te proszki nie "wchodzą" mi
    Wyciskarkę wykorzystuję do soków a wczoraj nawet zrobiłam masło z orzechów włoskich

    OdpowiedzUsuń